Wyposażenie biura
- el2
- Posty: 735
- Rejestracja: 29. lut. 2016, 22:05
Re: Wyposażenie biura
Wspomniane tutaj automaty vendingowe, to faktycznie ciekawa opcja. Dzięki temu pracownicy nie będą wychodzić poza teren zakładu pracy. Tutaj http://zautomatu.pl/automaty-vendingowe.html też są takie automaty. Można w nich sprzedawać nie tylko żywność.
- mallema
- Posty: 1
- Rejestracja: 05. kwie. 2017, 10:42
Re: Wyposażenie biura
Wyposażenie biura jest niezwykle ważnym czynnikiem, jeśli chodzi o efektywność i komfort pracy, dlatego nie warto na tym oszczędzać. U mnie w pracy postawiono przede wszystkim na wygodę oraz ciekawy design. U mnie w pracy szczęście mamy na szczęście dosyć sporą przestrzeń biurową do zagospodarowania, ale problem się zaczyna przy ciasnych biurach, które muszą pomieścić więcej osób niż początkowo zamierzano. Warto wtedy skorzystać z firmy specjalizującej się w urządzaniu i wyposażeniu biur .
- apacz
- Posty: 228
- Rejestracja: 28. maja. 2016, 11:11
Re: Wyposażenie biura
Pamiętaj, że warto zabezpieczyć podłogę przed zarysowaniem, kładąc mata pod krzesło . Kosztuje niewiele i jest wykonana z odpornych materiałów typu PCV czy najlepszych gatunkowo tworzyw dostępnych na rynku (Polipropylen, Poliwęglan). Bardzo polecam Ci zainwestować w taki produkt.
- Ferles
- Posty: 1
- Rejestracja: 12. kwie. 2017, 11:24
Re: Wyposażenie biura
W biurze warto mieć dystrybutor wody do firmy . To bardzo wygodne rozwiązanie. My zmieniliśmy wodę butelkowaną na dystrybutor i jesteśmy bardzo zadowoleni zarówno z oszczędności pieniędzy jak i wygody użytkowania.
- domka12
- Posty: 74
- Rejestracja: 11. lip. 2016, 13:47
Re: Wyposażenie biura
marek33 pisze:Cześć wszystkim,
Jestem w trakcie wyposażania mojego nowego biura, no i szukam jakiś wysokiej jakości foteli biurowych. Na razie znalazłem coś takiego http://www.bemondi.pl/produkt/fotele/fotele-biurowe/ - kojarzycie może ten sklep i możecie coś o nim powiedzieć? Może lepiej kupić fotele w sklepie stacjonarny? Co o tym myślicie?
Jeśli chodzi o fotele biurowe obrotowe, to myślę, że warto zajrzeć jeszcze tu http://www.exceleo.pl/sklep/fotele-biurowe/biuro.html W ofercie mają wiele różnego typu foteli, zarówno klasycznych, jak też bardziej nowoczesnych, które będą idealnie wpisywać się w obecnie modne style.
- Michaelott
- Posty: 2
- Rejestracja: 13. kwie. 2017, 11:45
Re: Wyposażenie biura
Automaty vendingowe zawsze są dobrym pomysłem na biznes. Grunt, to dopasować asortyment przez nie oferowany do specyfiki lokalizacji. Ciekawym pomysłem są maszyny sprzedające artykuły pierwszej potrzeby (plastry, chusteczki, tampony) - zyskują coraz większą popularność na rynku. Zainteresowanych zapraszam na: http://helpomat.pl/
- WysokiBill76
- Posty: 144
- Rejestracja: 15. sty. 2017, 21:14
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Wyposażenie biura
Jak dla mnie zakupy przez Internet są strzałem w dziesiątkę i chyba nic nie zastąpi tak szybkich i łatwych zakupów. Dzięki takiemu rozwiązaniu możesz przebierać wśród ofert najbardziej popularnych producentów . Co do urządzenia biura - tylko porządny fotel obrotowy z możliwością regulacji wszystkich komponentów.
- Michal_bb
- Posty: 6
- Rejestracja: 06. mar. 2017, 10:50
Re: Wyposażenie biura
najlepiej jest pooglądać ofertę najpierw n stronach internetowych, a potem zobaczyć na żywo. jak są dobrej jakości meble i solidna firma to nie sądzę, że różniły się diametralnie. zazwyczaj w opisie masz z jakie są tworzywa meble, a to dużo mówi. Ja polecam firmę w której zamawiałem swoje meble do gabinetu: http://www.vimexmeble.pl/items/szafy-kartotekowe/
- Sednirejka
- Posty: 1
- Rejestracja: 18. maja. 2017, 14:30
Re: Wyposażenie biura
Czasem dobrym rozwiązaniem potrafi też być coworking i wirtualne biuro. Mam na myśli coś takiego jak http://ideaplace.pl/pl/ . Tym sposobem mamy z głowy problem finansowy aranżacji miejsca
- WysokiBill76
- Posty: 144
- Rejestracja: 15. sty. 2017, 21:14
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Wyposażenie biura
Jeżeli chodzi o biura to myślę, że w takich pomieszczeniach najlepiej sprawdzą się tapicerowane fotele, które są trwałe i dość łatwo się je czyści Przekonałem się do nich, gdy naczytałem się o ich zaletach.
http://worldofdecor.pl/fotel-tapicerowany-jaki-gdzie-i-za-ile.php
http://worldofdecor.pl/fotel-tapicerowany-jaki-gdzie-i-za-ile.php
- ghedger
- Posty: 1
- Rejestracja: 26. maja. 2017, 9:49
Re: Wyposażenie biura
Mi się podoba styl loftowy w biurach. Trochę jak na takich amerykańskich filmach, jak np. "Praktykant". W sumie ten film zainspirował mnie do tego, aby coś zmienić w mojej firmie. Jako, że zajmuję się restauracją zabytków architektury to myślę, że taki styl dla pracowni pasuje. Szklane ściany http://icon-concept.pl/portfolio/szklane-sciany-icon-loft/ , industrialne lampy, jasno szare lub białe ściany, metalowe sufity podwieszane. Co o tym myślicie?
- wojt
- Posty: 1
- Rejestracja: 26. maja. 2017, 15:07
Re: Wyposażenie biura
oświetlenie to bardzo ważna kwestia. Polecam proste minimalistyczne lampy w kształcie belki https://mlamp.pl/szukaj?controller=search&orderby=popularity&orderway=desc&search_query=set+tru+led Oświetlają całe biurka czy stoły w pracowni i pasują ogólnie do biur w różnym stylu, czy to nowoczesnym, czy takich industrialnych właśnie, a i przy klasycznych meblach będą pewnie wyglądać dobrze.
- Magdula88
- Posty: 38
- Rejestracja: 29. kwie. 2017, 2:05
Re: Wyposażenie biura
Co tam biurka, czy szafki. Żadne biuro nie moze funkcjonowac bez odpowiedniego ekspresu do kawy Oczywiscie musicie zadbac tez o caly zestaw oryginalnych i ciekawych kaw do pracowników, kawa lavazza też oczywiscie musi sie tam znalezc
- MiroMaro
- Posty: 1
- Rejestracja: 02. cze. 2017, 11:09
Re: Wyposażenie biura
Do biura polecam również pudła archiwizacyjne , aby zachować porządek w papierach
- KaludiuszM2
- Posty: 21
- Rejestracja: 20. mar. 2017, 12:58
- Lokalizacja: Kraków
Re: Wyposażenie biura
Wszystko zależy od tego czym się zajmujesz. Osoby, które dużo piszą lub prowadzą w biurze księgowość na pewno powinny zainwestować z dużo półek, szuflad i szafek, bo wówczas zdecydowanie korzystniej można pochować wszystkie potrzebne dokumenty i inne papiery. Jeżeli zaś idzie o meble to dużo zależy także od tego w jakim miejscu mamy to biuro. Jeżeli chodzi o biuro pracownicze warto wykorzystać pomoc producentów wyposażenia meblowego , bo ich produkty są wyższej jakości i dzięki temu o wiele dłużej możemy cieszyć się dobra jakością naszych elementów meblowych.
- Gree
- Posty: 9
- Rejestracja: 23. cze. 2017, 6:58
Re: Wyposażenie biura
Jeżeli chodzi o wyposażenie biura, to nie można zapominać także o klimatyzacji co jest moim zdaniem niezbędnym rozwiązaniem przede wszystkim latem podczas tak dużych upałów jakie mamy za oknem. Akurat tym zajmujemy się na co dzień i możemy pomóc, doradzić.
- Stasiek32
- Posty: 7
- Rejestracja: 29. cze. 2017, 14:22
Re: Wyposażenie biura
Świetne wyposażenie jest z tej strony . Mają ciekawy wybór, co jest naprawdę dużą zaletą spośród konkurencji.
- marek367
- Posty: 395
- Rejestracja: 27. kwie. 2017, 12:45
Re: Wyposażenie biura
A jaki laptop nada się najlepiej do takich klasycznych prac biurowych? Przeglądam parametry tego lenovo - https://www.morele.net/wiadomosc/laptop ... nzja/4675/ i wydaje mi się całkiem okej. A Wy jak uważacie?
- Fotel
- Posty: 2
- Rejestracja: 05. lip. 2017, 14:01
Re: Wyposażenie biura
Polecam sklep, który znajduje się w Rzeszowie na al. Armii Krajowej 24. Jest to Meble-do. Sklep porządny, solidny i punktualny. Dba o to, aby każdy klient był zadowolony. Na ich stronie http://meble-do.pl znajdziesz to co znajduje się w sklepie. Nie musisz wychodzić z domu, żeby coś kupić. Warto.
- WysokiBill76
- Posty: 144
- Rejestracja: 15. sty. 2017, 21:14
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Wyposażenie biura
W kwestii biura mogę się wypowiedzieć, bo wiem o czym mówię, sam posiadam 3 biura i każde z nich musiałem zaaranżować w inny sposób. W tej bardziej kobiecej wersji biura zdecydowałem się na takie fotele i muszę przyznać, że wyglądają naprawdę spoko, a rzadko coś mnie pozytywnie zaskakuje.
- SoloKolos
- Posty: 3
- Rejestracja: 18. lis. 2016, 11:46
- Lokalizacja: Częstochowa
Re: Wyposażenie biura
W każdym biurze dbającym o bezpieczeństwo pracowników jak i całej firmy, nie powinno zabraknąć profesjonalnej niszczarki. Komfort jaki daje nam świadomość tego, że nasze poufne dane nie wpadną w niepowołane ręce jest bardzo ważny. Dodatkowo państwo nakłada na nas przepisy dotyczące właściwego zabezpieczenia danych. Więcej o samych przepisach oraz o tym jak wybrać niszczarkę można przeczytać na blogu http://www.niszczarkawallner.pl/ochrona-danych-osobowych-firmie/
Urządzenia i artykuły biurowe - sklep SoloKolos.pl
- olabasiak
- Posty: 69
- Rejestracja: 19. maja. 2015, 10:16
Re: Wyposażenie biura
Na pewno w biurze niezbędne będą przeróżne meble, np. takie szafy http://www.wyposazeniegaudia.pl/informa ... 20x900x420 przydają się na dokumenty firmowe które powinny być pod kluczem, ale również na inne papiery, jeśli chcemy aby nie leżały na wierzchu.
- katnam
- Posty: 16
- Rejestracja: 14. lip. 2017, 15:32
Re: Wyposażenie biura
Mnie się wydaje, że z tymi meblami do biura to nie ma co przesadzać bo często komornik poszczególny ogłasza informację o licytacjach i akurat takie rzeczy powiązane z biurem właśnie pojawiają się bardzo często, my z takiej licytacji http://www.czosnyka-komornik.pl/ korzystaliśmy i cały zestaw nowy, praktycznie za ułamek ceny więc opłaca się tematem zainteresować
- Dopler
- Posty: 4
- Rejestracja: 19. lip. 2017, 10:01
- Lokalizacja: Częstochowa
Re: Wyposażenie biura
W każdym biurze nie powinno zabraknąć niszczarki dokumentów. Codziennie powstaje wiele papierowych dokumentów jak i danych zapisanych na płytach CD/DVD, które z czasem będą wymagać utylizacji. Istnieje również szereg danych, które należy odpowiednio przechowywać przez kilkadziesiąt lat - http://www.niszczarkibiurowe.com/dlugo-przechowywac-dokumenty/ Bezpieczeństwo nas oraz naszych pracowników jest bardzo ważne, a w dzisiejszych czasach kradzież tożsamości nie jest niczym nowym.
Rolety zewnętrzne, bramy segmentowe i rolowane - producent Dopler Częstochowa
- budka33
- Posty: 670
- Rejestracja: 21. lut. 2017, 13:45
Re: Wyposażenie biura
To ja wam jeszcze podpowiem, że bardzo ważne jest https://ale.pl/1061-materialy-eksploatacyjne posiadanie takich materiałów w biurze. Takie rzeczy trzeba mieć na zapas, nigdy nie wiadomo co nas spotka, kiedy zabraknie tuszu czy papieru.
Wróć do Wykańczanie wnętrz, wystrój pomieszczeń
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości