Koronawirus - zalecenia dla klientów i serwisantów
Posty: 1
• Strona 1 z 1
- Konsultant Viessmann
- Posty: 463
- Rejestracja: 22. mar. 2016, 16:00
Koronawirus - zalecenia dla klientów i serwisantów
Witajcie, dzisiaj temat techniczno-organizacyjny.
Otóż w związku ze stanem pandemii przygotowaliśmy dla Państwa - klientów i serwisantów - garść przydatnych informacji.
Po pierwsze -Prace serwisowe na odległość są bezpieczne, a Firma Viessmann w pełni stosuje się do wytycznych Głównego Inspektoratu Sanitarnego oraz
Ministerstwa Zdrowia podczas prac serwisowych i instalatorskich.
Aby wszystkim ułatwić fukcjonowanie, przygotowaliśmy krótki przewodnik w formie instrukcji, Polecamy.
Szczegóły do pobrania https://www.viessmann-serwis.pl/serwisonline
Polecam i pozdrawiam, życząc zdrowia na ten trudny czas.
Otóż w związku ze stanem pandemii przygotowaliśmy dla Państwa - klientów i serwisantów - garść przydatnych informacji.
Po pierwsze -Prace serwisowe na odległość są bezpieczne, a Firma Viessmann w pełni stosuje się do wytycznych Głównego Inspektoratu Sanitarnego oraz
Ministerstwa Zdrowia podczas prac serwisowych i instalatorskich.
Aby wszystkim ułatwić fukcjonowanie, przygotowaliśmy krótki przewodnik w formie instrukcji, Polecamy.
Szczegóły do pobrania https://www.viessmann-serwis.pl/serwisonline
Polecam i pozdrawiam, życząc zdrowia na ten trudny czas.
Posty: 1
• Strona 1 z 1
Wróć do Kotły, instalacje grzewcze, systemy kominowe
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości